اس ام اس تبریک روزپدر

 

 

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است

بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه

اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست

و برای بقیه سنین توصیه نمیشود حتی شما دوست عزیز :

بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

 

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ،

 شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

 

 




مکه پر شور و شعف ، کعبه می گیرد شرف

قبله را قبله نما ، آمده میر نجف

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی

از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی

تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند

پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تمام لذت عمرم همین است

که مولایم امیرالمومنین است . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

 مبارک باد . . .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .

 





 

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

نظرات شما عزیزان:

مرسی از نظر خوبت وب تو هم عالیه

کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:25---11 خرداد 1391
سلام زیبا بود
خوشحالم میکنی اگه بهم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه